assalamualaikum semua... Heyy ! Awak stalk sini ke ?? Haa ! kantoi.. Btw, tiada apa yg menarikk dekat sini tapi yg pasti anda tidakk rasa menyesal laa.. Hehehe.. Dah mula jarang blogging tapi korang boleh follow aku dekat twitter :)

09 August 2012

10 Malam Terakhir Ramadhan :)

Assalamualaikum *tak jawab dosa*


berharap semuanya sihat laa yee... aku alhamdulilah sihat ! pejam celik rasa macam kejap je bulan ramadhan tahun ni kann ?? rasanya baharu je aku wish dekat semua orang "Selamat Berpuasa" tapi harini dah genap 20 ramadhann dan bermakna dah bermula laa 10 ramdhan terakhir yg semua org nantikann kann ?? SUBHANALLAH ! malam Lailatulqadar ! tapi aku ada kekangan di mana telah mula cuti puasa, hmmm.. dugaan ! tapi aku berharap aku dapat merasai 1001 malam tu, insyaALLAH :) dan alhamdulilahh, ALLAH masih panjangkan umur aku dan juga keluarga aku di mana tahun ini tiada sebarang kematian bagi pihak keluarga aku... kalau tahun lepas paksu aku meninggal di bulann ramadhann, sayu jee hati ! tetiba teringatkan arwah, AL FATIHAH... semoga rohnya ditempatkan dgn org org yg beriman dan di sisi ALLAH, aminn...


rasanya dah ramai yg buat persiapan raya kann ?? act, aku taktau apa yg jadi dalam family aku semuanya takde mood raya ! seriously, tak rasa excited langsung ! baik parents aku mahupun kakak aku... yg rasa nak raya anak anak buah aku dua org tu jeelaa... i dont know what happens to us... mungkin sebab selama ni aku sekolah so rasa tak sabar sabar nak beraya bila dah habis sekolah ni baharu aku tahu sebenarnya raya tu biasa biasa jee, heee... baju raya ?? alaa, pakai jelaa mana yg ado ! mood raya dah takde kann, nak bali baju punn takde mood dahh... yg penting dpt jumpa sedara mara yg jejauh tu kann... sokay, masa kecik kecik dah puas merasa baju raya so now aku tengok pulak gelagat anak anak buah aku yg sebok nak beraya, teringat laa pulak zaman aku kekecik dulu... hahaha... sangat kelakar okayy !



with purplishes love,

THANKS ! sudi membaca, sayang korang :)

No comments:

 
Copyright@Segala Yang Terkandung Dalam Blog Ini Hak Milik EnaRasinah