assalamualaikum semua... Heyy ! Awak stalk sini ke ?? Haa ! kantoi.. Btw, tiada apa yg menarikk dekat sini tapi yg pasti anda tidakk rasa menyesal laa.. Hehehe.. Dah mula jarang blogging tapi korang boleh follow aku dekat twitter :)

13 September 2012

Miss My Second Hommie ! :)

Assalamualaikum semua ! *tak jawab dosa*


firstly, apa khabar semuanyaa ?? aku, alhamdulilah sihat ! aminn.. dah lama gilaa tak update entry kann ?? almost one month kann.. aiseyy, lama sangat laa.. sampai aku tak wish hari raya ponn dekat blogger lain.. bilaa dah lama tak blogging, nak taip punn asyik typo jee, hewhewhew... bersin jee manjang maklum laa dah lama tak buka blog ni *hushh ! tiup habokk*


Act, aku rindu gilaa dekat second hommie aku ni! muahh muahh sikitlaa, haha.. tapi disebabkan kemalasan yg melampau lampau tu yg tak ber update hommie aku ni.. haha.. ada orang nak baca ke kalau aku update hari hari ?? well ! aku bukann laa blogger yg femes mcm kak lyssa dan jugak abg ben tu kann *wahh ! merendah diri gitu kann* hahaha.. sebab utama kenapa aku tak update hommie aku ni :

1) malas yg teramat sangat !
2) tiada topik yg menarik untuk di kongsi..
3) ada pengalaman baharu tapi mcm tak best nak share..
4) rasa dah give up nak ber blogging, haha..
5) bosan punn ada jugak kadang kadang, aiseyy !

Itulaa faktor faktor kenapa lama sangat aku tak update hommie ni... tak rindu ?? amboihh ! gila tak rindu.. aku sentiasa online cuma dekat facebook dan twitter tapi kalau kat facebook orang tak perasan punn aku wujud sebab offchat... haha.. kejam tak ?? tak sangat kann.. huhu.. tapi bila aku update apa apa status dekat facebook, ramai jugak yg like *rasa diri hot laa pulekk* hahaha.. tapi takpee, sekurang kurangnya dorg tahu laa aku ni wujud kann... aku rasa aku dah mula mengarut so better aku stop dekat sini dulu.. rindu punyee pasal dekat hommie aku sampai mula nak mengarut sesuatu yg tak berapa nak penting, hahaha.. okay, tunggu jeelaa bila bila aku rajin aku akan update lagi hommie aku... huhuhu.. bila tu tak sure tapi setakat ni okay laa header baharu, lagu baharu untuk korang semua ! :)




with purplishes love,

THANKS ! sudi membaca, sayang korang :)

No comments:

 
Copyright@Segala Yang Terkandung Dalam Blog Ini Hak Milik EnaRasinah