assalamualaikum semua... Heyy ! Awak stalk sini ke ?? Haa ! kantoi.. Btw, tiada apa yg menarikk dekat sini tapi yg pasti anda tidakk rasa menyesal laa.. Hehehe.. Dah mula jarang blogging tapi korang boleh follow aku dekat twitter :)

07 July 2012

header ouhh header ! ^^

assalamualaikum semua ! *tak jawab dosa tau* hahaha


jengjengjeng ! ada pape yg baharu tak korang nampak ?? heee... jyeahh ! header baharu kann ?? wahh ! kemain aku ni, aritu update entry bgthu taknak update tapi harini tetiba rasa nak update.. sebab apakah ?? mesti ramai korang yg dahh perasan kann... *EHH ! tak perasan ??* kalau tak perasann sila scroll ke atas ! haa, nampak tak header saya... hahaha... okayokayy, semalam sehari suntuk aku mengadap lappy tengok tutor sana sini nak buat header... itulahh hasilnyaa, simple kann ?? well, aku suka yg simplee... hahaha.. act, byk header yg aku dah buat tapi nak bg korang tengokk satu persatu.... tak baik tamak tauu ! heee... memulaa memang aku taktau langsungg laahaai function yg ado dekat kedaigambar popular tu, alaa photoshop lahh takkan taktau kott *taktau, pergi google* thenn, bila aku godeh tutor kak Lyssa kita tu dapatlahh ilmu lagikk ! slow slow aku buat thenn menjadi, alhamdulilahh ! sayang kak Lyssa laa *ehh ! tetiba* hahaha... so, bila dahh try byk byk kali perasaan lagi lagi seronokk... hati pulakk nak buat lagi dan lagi... hahaha... tengah syok syok buat, abg aku pulokk menyebokk... dia punn bagi aku ilmu itu ini, heee.. means tak menyebok leww malah membantu... haha.. tu percubaan pertama aku, selama ni tak pernah amek kesahh ponn pasal header bagai semalam tetiba tergerak hati nak ubahh blog aku yg berhabukk ni... semangat baharu gituu, kau hado ?? hahaha.. tapi aku taklahh pro mcm korang, header gila punyaa awesome aku tengokk... sikit sikit belajar lama lama jadi gunung kann ?? *laa, bukann bukit ke ??* takpelahh, mana mana ponn bolehh.. gunung sampai ke awann nano.. yeehhaa ! dann bila percubaan pertama aku menjadi aku ponn teruslahh hebahkaan pada besties aku dan jugak si ajoy... dgn segera aku minta komentar dorang, haha... *punyaa excited* nak tahu apa komen dorang ?? ajoy, biasalaa ayat klise jee dia pakai "lawa/cantik" hahaha... besties aku plakk "aku sukaa,lawa gilaa" taktahulaa ikhlas ke takk tapi aku tahu dorang komen dgn ikhlas.. haha.. then, aku punn sempat lahh tukar gambar besties aku kt tepi tu korang nampak takk ?? hee...




besokkk, sedihh laa untuk akuu ! uwaaaa... sedih sebab besties dgn scandal aku akan tinggalkann aku sesorangg, takde kawan lepak lagi... dorang pergi berjuang hingga ke menara gading katanyaa, hee... masing masing dapat poli cuma lain course dan tempat... rezeki dia dah sampai ! alhamdulilahh... tapi tapi rezeki aku mana ?? tak sampai lagi lahh... takpe takpe, sabar dan terus berdoa... heee.. den dah ponat dahh nak jawab soalan yg samo jooo... "bila nak sambung belajar" , "tak pergi mana mana ke" , "tak masuk F6" dan sewaktunyaa ! sesungguhnyaa, aku takde jawapan utk soalan semua itu... aku punn takde jawapann semua tuu, aku punn masih menunggu... haishh ! mungkin rezeki lambat kann org biasa cakap ada berkat di sebalikk kesabaran kita, ingat tu... sabar bukann separuh drpd imann tapi ada hikmahhnya juga... besokk jugakk ! aku balik kg, asyik pergi tengok orang kawin/orang tunang tapi turn aku tak jugak... bilakah ?? cehhwahh ! lama lagi woo, heee... kakak aku punn tak tunang or kawin lagi kann aku adik dia... hahaha... congrats to kak linaa ! :)




with purplishes love,

THANKS ! sudi membaca, sayang korang :)

No comments:

 
Copyright@Segala Yang Terkandung Dalam Blog Ini Hak Milik EnaRasinah