assalamualaikum semua... Heyy ! Awak stalk sini ke ?? Haa ! kantoi.. Btw, tiada apa yg menarikk dekat sini tapi yg pasti anda tidakk rasa menyesal laa.. Hehehe.. Dah mula jarang blogging tapi korang boleh follow aku dekat twitter :)

09 July 2012

engagement day :)

assalamualaikum semua ! *tak jawab berdosa*


apa habaq semuanyaa ?? ececeh ! macam ramai jeeyg suka singgah sini kann tapi takpee aku memang suka tanya khabar orang ramai... hope semuanyaa sihat... jyeahh ! seperti yg dijanjikann aku akan update entry pasal pertunangan ! haa ?? siapa yg bertunang tu ?? yg pastinyaa bukan aku lahh sebab aku kann muda lagi, masih bergetah gitu... hahaha... okayy, semalam tanggal 08-07-2012 sorang kakak sedare aku telah punn selamat bertunang, alhamdulilahh ! jodoh kali kedua untuk dia... hehehe.. act, banyak moment yg berlaku dlm life dia bila dia di tinggalkan gantung tak bertali oleh exhusband diaa.. thenn, dia tinggal dgn anak lelaki dia sorang so bilaa sorang duda minang bak kata orang dah jodoh dorang kann so berlaku laa apa yg berlaku semalam... aminn, hope kekal sehingga ke akhir hayat dorang.. so, semalam pepagi lagi aku dah ponn gerak balik kg nak tolong apa yg patot sebab maklong aku nak buat kenduri sekali.. happening gilaa even aku sakit punn dapat jugak menyumbang tenaga semalam, alhamdulilahh... semuanyaa berjalan dgn lancar, apa yg mengejutkann kami bila pihak lelaki punyaa lahh ramai dtg dalam 10/11 bijik kereta... super duper awesome ! hahaha... yg sedihnyaa, bila aku tak dapat tukar or siapsiap spt mereka yg kat dalamm derr.. sebab wa kena tahan dekat dapur, semua keje wa buat... sobsob ! memandangkann aku selekeh and comot gilaa so muka aku punn takdelahh dalam gambaq yee.. sedihh laahaai ! takpe, nanti aku share gambaq yg sempat aku amik... hahaha.. punyaa lahh huru hara, aku hilang kejap semua orang mencari padahal aku amik gambaq jee dekat dalam... tu menunjukkan betapa pentingnyaa aku dalam majlis tu, cehhwaah ! *mula perasan* hahaha.. kesian plakk dekat si ajoy datang tapi keadaan aku comot dan selekeh laa sangat... tapi takpe dia terima aku seadanya, hahaha... poyo habiss ! majlis tu petang so aku dapatlahh balik awal sikit tapi taklahh awal sangat sebab dua jamm jugak perjalanan kann... heee.. apa yg penting, semua orang gembira ! and to kak linaa SELAMAT BERTUNANG yee ! bulann12 pulakk nanti selamat pengantin baru... hahaha.. nie laa gambaq yg aku boleh share dgn korangg yee






with purplishes love,

THANKS ! sudi membaca, sayang korang :)

No comments:

 
Copyright@Segala Yang Terkandung Dalam Blog Ini Hak Milik EnaRasinah