assalamualaikum semua... Heyy ! Awak stalk sini ke ?? Haa ! kantoi.. Btw, tiada apa yg menarikk dekat sini tapi yg pasti anda tidakk rasa menyesal laa.. Hehehe.. Dah mula jarang blogging tapi korang boleh follow aku dekat twitter :)

29 March 2012

really awesome !



assalamualaikum semua ! hopee korang sihat okay.... hari tetiba rasa nak updated blog ! wahh ! ada sebab sebenarnyee tau tau sebab tu laa aku bukan maen excited nakk update, haha... story bermula bila jumaat lepas aku dapat tengok SAFIYYA @ TV9 sekejapp jee, nak dekat habis.... frust gilaa sebabnya aku suka tengok cite tu banyak tips yg sesuai untuk gadis muslimah yg bertudung ! yg penting memang best gilaa... then, hari ni baru aku teringat yg safiyya ada ulangan so aku punn awal awal pagi dah tercongok depan TV dengan merembat remote control dari makk aku yg dok tengah dokk sebokk tengok rancangan masak memasak febret dia dekat channel AFC tu, sorry yee makk ! haha... punca nyee jadi macam tu sebab minggu lepas aku tengok promo safiiya tentang dua orang blogger yg meletops gila...


so, pagi tadi dapat laa aku tengok ! haha... sukanyee haihh... and tadi aku telah punn menggunakan power si miss google untuk mencari blogg mereka... wahh ! its awesome ! nak tengokk ?? mehh sini, FATIN LIYANA and IRINE NADIA MARCELLO.... background diorang pun memang superb okayy.... kak fatin tu future doctor you ! and kak irine still study in bussiness then bila search dekat miss google kejap jee dah jumpe that means diorang memang antara blogger yg popular and ada rating paling da bomb ! lepas jee jumpa blogg mereka, aku pun terus laa follow disebabkann masih lagi boleh follow nanti dah tak boleh follow kann dah rugi.... syokk jee tengokk blog mereka, just nice and simple takde terlebih over macam blog aku nie kann... haha... sedar diri laa pulakk... then, dekat situ ada fanpage aku punn like jee laa... selepas dokk godeh godeh blogg mereka, kak fatin tu rupanya ada buad satu blog baru utk orang orang yg buat bussiness online kiranya bagi peluang utk orang dekat luar sana tu buad promotions, really nice tau.... but utk sementara waktu niee blogg tu tidak diupdate sebab kak fatin tu going tu korea ouhh... if not mistaken laa... yg penting, blogg mereka memang best sampai ramai gila followers.. kenapa laa sebelum niee aku tak jumpe blog mereka tu, hehe... lepas tengokk safiyya tadi, macam macam benda laa aku aku terjah dekat miss google for shopping online ! haishh ! geram sangat sebab semua lawa lawa... haha... untuk korang yg belum lagi follow mereka tu, pegi laa follow tak rugi punyee... then, dalam safiyya tadi mereka punn ada bg a few tips untuk blogger baru and cara cara untuk post entry yg betol pluss menarikk ! yg aku ingat laa and bolee share dengan korang bila mereka cakap, guna perkataan yg simple, mudah difahami and yg penting no shortform ! betol laa kann apa yg aku buat selama nie, if ada shortform punn yg senang korang faham kann.... hehehe... aku pun dah skodeng mereka punye FB, ramai gilaa friends memang blogger paling hot laa niee just aku tak penah tahuu jee... hehehe... papepunnn, memang awesomee okayy mereka pune blogg and entry, i like it ouhh... hehe... so, korang yg baca entry niee bolehh laa selalu tengok rancangan safiyya tu okay coz diorang ada segmen blogger ! best gilaa....



with purplishes love,

THANKS ! sudi membaca, sayang korang :)

No comments:

 
Copyright@Segala Yang Terkandung Dalam Blog Ini Hak Milik EnaRasinah