assalamualaikum semua... Heyy ! Awak stalk sini ke ?? Haa ! kantoi.. Btw, tiada apa yg menarikk dekat sini tapi yg pasti anda tidakk rasa menyesal laa.. Hehehe.. Dah mula jarang blogging tapi korang boleh follow aku dekat twitter :)

27 March 2012

me, myself and I.....

assalamualaikum semuanye !! harap korang semua sihat laa hendaknye okayy.... alhamdulilah, aku sihat hari ni seperti hari hari sebelum niee... hehe... so, what's yous latest news ?? bolee share kann dengan aku.... hehe... sayang korang yg setia tunggu aku updated blog nie kann especially sayang aku laa kann dok hari hari tanya dah update ke belum.... haa ni, sayang dah updated yee bie :)
okay, mesti yg selalu skodeng dekat sini mungkin pelik kenapa aku dah lama takk update kann ?? act, aku sekarang ni rasa malas bebenor la haihh nak update, taktau laa kenapa dengan aku niee laa... banyak bende yg ada dekat kepala otak aku niee, nak fikir further study nyee lain.... takot kalau kalau 1 yg aku apply tak sangkot, haishh ! tapi sabar tu penting kann.... lately nie jugakk laa, aku takde mood nakk on9 lelama yunx oi.... buka FB cuma nakk tengokk noti aku, then off... buka twitter cuma tweet yg ntah pape laa aku tweet asallkan aku enjoy, yee dakk ?? haha... hari hari aku dekat umah nie semakin laa membosankann weyy, kalau dapat surat further study memang berdesupp aku pegi.... dapat tengok tempat baharu kann, jumpa kawan baharu, semuanya baharu laa.... hehehe... tapi sayang aku tu tak sonang duduk katanya fikir kalau aku dapat further study, risau aku pegi cari orang lain takpun menduakan dua laa kononyaa, haha... really funny, selama nie dudok jauh jauh okay je kann tak penah pun baik aku or dia curang ke apa... everything okayy jee, alhamdulilahh.... dia dokk risaukann aku tapi dia tak fikir pulakk if dia further study comfirm laa jumpa ramai awek kann, aptb.... but insyaallah perhubungan aku dengan dia takkan berakhir dengan kehadiran orang ketiga tetapi berharap ia nya berakhir dengan satu ikatan yg sah okay so korang punn doakan kebahagiaan kami niee yee.... semoga dapat bertahan dan kekal selamanya, aminn.... huhh ! kenapa aku story pasal hubungan aku dengan sayang aku pulakk niee, haha... tujuan aku update blog hari ni sebab taknak nampak lama sangat aku tak updated laa, hadoi ! boleh pulakk tersyiokk sendiri pulak kann sampai meraban yg bukan bukan, haha.... takpe takpe, aku rasa yg mana tengah feeling couple macam aku punn mesti rasa benda yg sama.... siapa yg nakk satu hubungan jangka masa yg lama tu berakhir macam tu jee kann, sedihh woo.... tapi bila fikir fikir balik, aku niee macam tak sesuai jee kodd untukk si dia tu.... punca or motif ?? aku taktau, haha... okayy laa, aku rasa macam semakin malas laa pulakk nakk menaip, hehehe.... hope korang teruskann skodeng di blog aku yeee..... tunggu laa hot story akuu, buad sementara niee semua aku updated untitled story jee.... with purplishes love,
THANKS ! sudi membaca, sayang korang :)

No comments:

 
Copyright@Segala Yang Terkandung Dalam Blog Ini Hak Milik EnaRasinah