assalamualaikum semua... Heyy ! Awak stalk sini ke ?? Haa ! kantoi.. Btw, tiada apa yg menarikk dekat sini tapi yg pasti anda tidakk rasa menyesal laa.. Hehehe.. Dah mula jarang blogging tapi korang boleh follow aku dekat twitter :)

05 March 2012

have fun !

assalamualaikum semua !
sihat ?? hope korangg sihat laa yee :)
lama betol takk update story kann since hujung bulann february tu, haishh...tangan nie mcm tade berapa mood untuk post even ada story nakk post, malas punyee pasal...buadd dunno jeelaa, hehehe...


hari ni, ena keluar lepakk dengan scandal ena pluss her BF too...nurul and afif ! thanks afif cuz sponsor kereta kau untuk keluar, thanks to nurul cuz belanja makan dekat MB walaupunn rasanyaa kurenngg tapi tu jee tempat yg kau nk pegi kann...haha..aku follow jee cuz afif yg drive kann...memulaa pegi MB selepas berjam jam lamanya aku tunggu korangg sehingga laa si rasta a.k.a gg sempat jadi paparazzi aku dgn menyenap pix aku yg niee....





see, pix curi betol kann ?? hahaha...tunggu diorang punyee pasal laa...sampai jee dekat MB kann korang, service okee cuz yg tukang amek order tu ex classmate aku so bertambah laa mudahh...then, tengok menu jadi blur....haha....sebab dah lama aku takk makan dekat MB...aku pun tunjuk jeelaa pix yg ada then kiteorg have a seat, yg pasti bukan seat buaian cuz c nurul takk bole makan nanti kanng...haha...seat yg aku pilih bolee nak dikatakan kat tengah tengah laa, yg bestnyaa kiteorg borak plus gelak ketawa cm MB tu makk bapak aku yg punyee jee...tak hirau orang di sekeliling, punyee syokk sebab dah lama tak jumpee....haha...tujuan keluar lepakk sebab nakk beli camera idaman c nurul, lepas makan terus laa pegi kee kedai NIKON *sape yg stay dekat segamat, sure tahuu kedai tu belakang bus stop jajan*....hahaha....luckily, afif dah penah pegi untuk survey and dapat laa ptongan walaupunn siked...bila dah masuk kedai tu, kami jee cuztomer diorang, layanan terbaik cuz cina tu hensem pluss peramah ! aku suke tengokk mukaa dye masa dye nakk dengar jugak cite nurul dgn mamat british tu...haha...bila dah test test camera tu, dengan comfirm nyee nurul beli so sementara cina tu adjust and pasang apa yg patot dekat camera tu, kiteorg pun borakk blablabla...haha..*pasal aku benggang dgn cina tua tu takpayah laa cite* hahaha...tu kalau korangg nakk tahu nurul beli camera tu dengan hasil titik peluh dye sendiri iaitu bekerja selama 2bulann, hebad kann ?? senang cite 1sen punn tak pakai duit orang lain...ape yg dye idamkan selama nie telah punn tercapai, congrats yunx ! wahh, time nakk keluar nakk balik satu kejadian yg memang takk bole bla...c nurul punyee excited dahh dapat camera sanggup pegang kotak tu then camera c afif pegang...aku rasa mcm takk okee cuz kotak tu kena pegang then c afif pegi laa mintakk plastikk dekat cina tu...aku punn bawakla kotak tu ke dalam, then tokey yg promote kaw2 tu bagi plastik yg okee untuk size kotak tu...tapi ada lagi sorang cina bagi plastik lagi besar suh aku amekk, haha... aku dgn muka dunno amekk jelaa cuz aku punn ada jugak beli barang camera aku dekat situ tadi kann walaupun barang tu kecikk ! hahaha...bila dah masukk dalam kereta, habis snap jee kejenyee sampai fokus afif punn terganggu nakk drive and last stop tepi jalan semata mata nakk snap pix guna camera baru, haha..macam gaya di buadnyee laa tadi....hahaha...bukann jakun tapi nakk test je kann...pix2 tu banyak dekat camera nurul, tunggulaa bila nurul upload yee nanti korang tengokk dekat FB aku jee kayy...papepunn, hari ni enjoy gilaa lepakk walaupun pegi dua tempat jee...sama time aku jalan dengan sygs aku aritu :)





niee laa nurul and afif, nakk bagi korang tengokk...hahaha





dann niee laa camera yg suda pun menjadi milik nurul !



okey laa, nanti ena post entry lagi untuk u olls :)


with purplishes love,
ena <3
THANKS ! sudi membaca, sayang korang :)

2 comments:

Mia Sufira said...

wow bestnye camera tu..nak jugakkk..hehe

Ena Rasinah said...

hee, tu orangg punyee laa mia :)

 
Copyright@Segala Yang Terkandung Dalam Blog Ini Hak Milik EnaRasinah