assalamualaikum semua... Heyy ! Awak stalk sini ke ?? Haa ! kantoi.. Btw, tiada apa yg menarikk dekat sini tapi yg pasti anda tidakk rasa menyesal laa.. Hehehe.. Dah mula jarang blogging tapi korang boleh follow aku dekat twitter :)

28 February 2012

yuna ouhh yuna. . .




assalamualaikum :)
knock knock the door ! hope you open the door with wide smile =,=
haaa ! korangg terkejott takk ?? ~ngee~ i've change song again....aku niee kann jenis cepat bosan dgn sesuatu benda so tukar tukar laa jwb nyaa, haha...


act, aku pilih lagu niee sebab aku minat tahapp kritikal pluss nyaris stroke dengan si yuna niee tauu....suke tengokk dye perfome, dress up dye, lagu lagu dye pun best, mcm mcm lagi laa... then, bila dengar lagu niee lagi laa laayaaann seyy...hahaha....if dapat jumpee dye, seronok weyy....dah laa bijakk, ada bakat !! haha...tengokk dye dengan Qi punn sweet jee kann....so, chill dengan lagu baru dekat blogg aku niee yee....copcop ! aku nakk share something dekat korangg....tengokklaa video niee, best gilaa....




with purplishes love,
ena <3

THANKS ! sudi membaca, sayang korang :)

No comments:

 
Copyright@Segala Yang Terkandung Dalam Blog Ini Hak Milik EnaRasinah