assalamualaikum semua... Heyy ! Awak stalk sini ke ?? Haa ! kantoi.. Btw, tiada apa yg menarikk dekat sini tapi yg pasti anda tidakk rasa menyesal laa.. Hehehe.. Dah mula jarang blogging tapi korang boleh follow aku dekat twitter :)

21 July 2013

Missss Belogggg Nihh

Assalamualaikumm Semua ! Happy Ramadhan Al Mubarakk for all Muslimss.. Alhamdulilah, we still meet Ramadhan ! Harini dah 12 Ramadhann kann ? Takde lagi dahh alasan termakan, terminumm, terkorek or terlupa baca niat lahh kann.. Well, lama sangat dah aku tak update blog ni, rindu sangat ! Bila nak update mesti tak sempat so harini cuti rasa nak update pulakk.. Maaf jika ayat tunggang lanngang yee sebab dah lama tak manulis, hewhewhew.. Okayy ! Aku jugak dah terlambat nak wish Salam Ramadhan kann, sorry lagi sekali.. Aku tak rasa blog or entry aku ni jadi kunjungan org ramai so kalau nak story pepanjang punn mungkin takde org nak baca and quite boringg, yee dokk ?? So, aku nak bgthu korang lahh cerita terbaru tentang aku.. Haha, feeling retiss ada perkembangan terbaru kann.. Okayy, start hujung bulan5 haritu aku dah bekerja ! Terkejot ? Nak dekat dua bulan jugak lahh kann tapi tak berkesempatan nak share dgn korang ! Aku kerja dekat salah satu Cake House dekat bandar tempat aku tinggal lahh.. Mcm semua korang tahu, aku suka baking and cooking so kerja ni mcm seronok lahh jugak.. Banyak benda aku belajar ! Sambil menyelam minum air, hihihi.. Cemana aku boleh dapat kerja kat situ ? Okay, masa birthday mak aku haritu.. Aku pergi lah cake house tu nak beli birthday cake mak aku so masa nak masuk kedai tu terus ternampak iklan yg terpampang kat depan kedai tu, Jawatan Kosong Perempuan ! So, selepas fikir punya fikir finally akak aku mmintakkan kerja tu untuk aku.. Bila dah interview kejap, tokey tu suruh datang esokk.. Kat situlahh, aku dapat kerja kat Cake House ! Sepanjang kerja tu rasa seronok, enviroment baru ponn menyenangkann.. Kerja aku as kitchen assistant ! Well, dah lama sangat tak kerja kannn.. Bila dah kerjaa, ada lah jugak merungut penat lahh mcm2.. Bukan senang nak cari duit tauu, kena kerja keras ! Bhahaha.. Oraitt, tutup cerita tadi.. Sekarang ni aku gerenti most of uolss dah mula sebokkk cari baju raya, kasut raya, buat biskut raya dan semua yg berkaitan dgn raya lahh kann ?? Hihihhi.. Act, aku tak shopping pape lagi.. Setakat ni baru dapat sepasang baju kurung rayaa tu punn sebab dah tempat awal dan jugak order biskut raya untuk mak aku, lain lainn tu belum pergi shopping lagi.. Takde masa yg sesuai lagi nak bershopping dan puan driver punn beelum balik lagi nak bawak aku bershopping, hahahaha.. Baju raya tahun ni cukup lahh rasanya sepasang kann ? Kalau byk byk, tak terpakai pulak nanti, hihihi.. Terima Kasih pada Encikk Boyy sebab bank in duit shopping kat aku tapi sayang belum pergi check lagi, hahaha... Okayyy lahh, ada masa aku update lagi takpunn tunggu lahh entry hari raya okenggg ! Salam Ramadhann !
With purplishes love,
THANKS ! sudi membaca, sayang korang :)

No comments:

 
Copyright@Segala Yang Terkandung Dalam Blog Ini Hak Milik EnaRasinah