assalamualaikum semua... Heyy ! Awak stalk sini ke ?? Haa ! kantoi.. Btw, tiada apa yg menarikk dekat sini tapi yg pasti anda tidakk rasa menyesal laa.. Hehehe.. Dah mula jarang blogging tapi korang boleh follow aku dekat twitter :)

30 June 2012

kegembiraan utk dikongsi :)

assalamualaikum !
woohoo ! semua sihat ?? aku alhamdulilahh masih sihat dan bernyawa, hehehe... okay, arini byk sikit story yg nak dikongsi... rata rata nya story yg membahagiakann hidup laa, hahaha....


firstly, pepagi lagi mak aku dah keluar pergi keje kawin dekat melaka and aku di tugaskann utk masak bagi orang dlm rumah nie makan... menu yg aku masak assam pedas ikan ! and and masakan aku menjadi, semua orang suka dan berpuas hati... haha.. mak bagi pujian cubaan pertama aku menjadi dan sama mcm dia masak, assam pedas melaka okayy ! kau hado ?? hahaha... tengah feeling feeling masak dekat dapur dgn apron ala ala MasterChef gitu, phone aku tetiba dah sembuh ! ala kira dah okay laa sebab sebelum nie asyik jam jee... lepas dah okay, aku pun terus msg si ajoy dah lama laahaai tak msg dgn dia tapi bila tengah sioyk msg tetiba kredit habis plakk, spoil betol... nasib baik, mak aku lupa bawak phone dia arini so pakai laa kredit mak aku... hahaha...


second, aku dapat keluar segamat arini !!! setelah berbulan lamanyaa aku terperuk dekat rumahh tanpa tahu keadaan dunia luar di segamat nie... dah takpyh nak buat muka terkejot or mulut menganga, hahaha... yg paling best aku dapat jugak jumpa besties aku yg selama ni plan asyik nak jumpa tapi tak jadi jee even last min tadi ajak dia join keluar, haha.. thanks babe ! lama jugak laa aku keluar di sebabkan driver aku merangkap drifter dlm uma nie dah balikk so berjalan sehabis puas laa aku tadi, haha.. tapi tak snap pix sbb keadaan tidak mengizinkann btw im really happy and enjoy today even byk dugaan aku tadi sebelum keluar but alhamdulilahh selamat pergi dan sampai.. yg sedihnyaa, besties aku sorang ni akan sambung blajau ke merlimau, melaka ! taklahh jauh mana dari segamat ni, haha... i wish her all the best !





with purplishes love,

THANKS ! sudi membaca, sayang korang :)

No comments:

 
Copyright@Segala Yang Terkandung Dalam Blog Ini Hak Milik EnaRasinah