assalamualaikum semua... Heyy ! Awak stalk sini ke ?? Haa ! kantoi.. Btw, tiada apa yg menarikk dekat sini tapi yg pasti anda tidakk rasa menyesal laa.. Hehehe.. Dah mula jarang blogging tapi korang boleh follow aku dekat twitter :)

28 April 2012

short entry : im bored :(

assalamualaikum semua !
korang sihat takk ?? ramai yg tahu aku dah lama tak update blog kann ?? semalam aku update pongg sebab aku join segmen yg npk interesting laa kann.... hehe... aku tengokk ramai kawan kawan aku dah ada followers yg ramai ouhh... alhamdulilah laa kann... err, kenapa followers aku sikit ?? sebab akutak berapa nak rajin promote blog aku or join apa apa segmen yg bolee up kann followers.... taktau laa kenapa, bhaha... tengok orang joinn mcm best tapi yg nak buat tu malas... kekadang kena ekot syarat tu laa, ini laa... so, aku ponn jadi malas semalasnyaa.... tapi aku selalu follow balik blogger yg dah follow aku tanda aku berterima kasih yee :)


okayy, arini tetiba nak update blog and entry yg ringkas jeelaa... sekarang aku makin menyampahh pulakk dgn FACEBOOK ! wahh ! statement berani mati ni woo... aku tengok ada lagi yg si mark upgrade dekat facebook aku laa, naik pening kepala aku pluss aku tak phm ! bila aku bukak FACEBOOK cukuplaa sekadar aku adoo... just reply apa yg org tanya and etc laa... then, bebaru ni aku ada post something laa dekat fb.... ada sorang perempuan niee terasa agaknnyaa kann, dia anta msg kat aku macam ni 'Salam... Ko nie mcm sindir gua jee'.... aku malas nak layan pluss kalau aku layan dengan aku sekali emosi kann so aku bukak profile dia, aku tak kenal siapa dia... yg aku ingat aku baru comfirm dia bberapa hari yg lepas laa... aku ponn sempat story dekat syg aku and scandal aku.... and syg aku kata dia kenal budakk tu, kawan dia dulu masa skulaa... ptg tu, syg aku ponn pegi laa dekat tempat keje pmpuan tu and si prempuan tu pulakk cakap yg tulis msg tu bukann dia ! account fb dia kena hack ! so, masa tu jugakk aku dah ponn remove dia dari fb aku sebab dekat fb aku carik kawan bukan carik lawan, im sorry kayy... walaupunn kau tak salah tapi aku terpaksa jugakk remove sebab taknakk pisang berbuah dua kali :)



err, manusia ni kekadang cepat terasa dek kerana sikap mereka sendiri ! aku ponn malas nak buat cite panas... dekat fb nie mcm mcm benda bolee tahu, kekadang bertambah jadinyaa dosa aku yg sedia ado ! cthnyaa, si gadis upload pix yg tak takot dosa mengalahkan retiss aku tgok laa... kalau aku npk, mintakk maap leww aku terpaksa remove... haishh !! pluss muka macam tak malu jee uload pix yg berkembannya laenn, npk kann asset nyaa laenn... aiyoo ! si lelaki ponn tengokk sampai tak kelip mata kann... dunia dah akhir zaman mcm ni laa agaknyaa kann :)








with purplishes love,

THANKS ! sudi membaca, sayang korang :)

1 comment:

jaakechik said...

done follow kamu dear...jemput ke jaakechik corner....

 
Copyright@Segala Yang Terkandung Dalam Blog Ini Hak Milik EnaRasinah