assalamualaikum semua... Heyy ! Awak stalk sini ke ?? Haa ! kantoi.. Btw, tiada apa yg menarikk dekat sini tapi yg pasti anda tidakk rasa menyesal laa.. Hehehe.. Dah mula jarang blogging tapi korang boleh follow aku dekat twitter :)

19 March 2012

untitled again !

assalamualaikum semua !
haa ?? korang sihat takk ?? aku rasa ramai budak budak batch94 ada yg tak tyto malam takpun boleh tyto tapi termimpi mimpi pasal result kann ?? comfirmm punyee, dekat FB ramai orang post pasal nakk amek result tu kann... hehe... act, aku punn takot jugakk, dupdap jee manjang laa... tapi setakat nie takde pulakk mimpi amek result just ada satu malam tu aku mimpi aku pegi exam tapi tertinggal slip then menggelabah laa aku dibuatnyee, mau tak takot kann... tapi bila sedar hanya mimpi, huhh ! selamat beb ! hehe... tapi yg pasti semua orang rasa berdebar kann ?? ada sampai demam demam punyee takot but aku alhamdulilahh sihat dari segala penyakit kecuali takot leww.... hehe...



okayy, kenapa hari ni aku post entry ?? sebab tiba tiba rasa rajin pulokk ! walaupunn takot di hati... haha... takpe takpee, apa pun result terima dengan hati yg terbuka okayy... act, hari ni bole dikatakan berjam jam jugak laa aku menghadap lappy niee ! mencari sesuatu yg baru untuk di letakkan dekat blogg aku nie haihh... aku rasa puas hati sebabnyaa aku berusaha sendiri tanpa mengharapkann bantuan orang lain ! bukan nak berlagak or bangga diri okayy just rasa puass yg teramat sangat dengan hasil sendiri.... bagusnya haihh ada google kann semua di hujung jari jee tauu, hehe... bila tengokk blog orang cantik cantik aku pulak naek geram and tanya diri sendiri kenapa aku tak bolehh buat.... so, dengan semangat yg ado aku try search sana sini nakk nak plak dekat blog comel Lyssa ! banyak tutorial yg dia ada, best best plak tu.... thenn, aku punn tambah sikit dekat blog aku... just nice jee... ada jugak yg tanya kenapa background or template aku tak berubah ?? urmm, sebabnyaa aku memang malass nakk tukar tangan aku cuma rajin untuk menambah apa apa yg patut jee, haha... tapi nakk loading pulakk bukan maen lama mungkin sebab dah berat kott kann.... aku pun sebenarnyaa takk sukaa blogg yg lambat loading ! sebabnyaa semua benda jadi lambat tau di sebabkann nakk tunggu blog tu loading sepenuhnyaa.... korang jangan terasa pulakk okayy tapi its the fact kann ?? and sbab tu laa kalau boleh aku taknak blog aku punn sama makan masa yg lama untuk loading.. hehe.. tapi sometimes blog yg lambat loading tu sebenarnyaa cantekk !! betol, siyes ! so, kalau nak tengok satu bende yg cantek tu kena laa sabar kann ?? betol takk ?? hehe... tu semua kreativiti masing masing kann... tapi aku suka dengan blog aku tak heavy sangat, okay laa.... kebanyakkan followers aku takk komen banyakk tentang loading lambat ke apee... thankss yee, teruskann laa follow yee... hehe... tapi banyak blog yg cun pluss creative ! i likee ! hehe...

korang doakan aku dapat result yg cemerlang okayy pada 21-03-2012 niee ! mungkin nie last entry akuu sebelum result keluar, haha... then, menyepi leww jawabnyaa kann.... online punn secara diam diam ! haha... okay gudluck semua yg akan amek result pada hari RABU niee ! i wish you all the best !! lagi DUA HARI kann....muahaha...


with purplishes love,

THANKS ! sudi membaca, sayang korang :)

No comments:

 
Copyright@Segala Yang Terkandung Dalam Blog Ini Hak Milik EnaRasinah