assalamualaikum semua... Heyy ! Awak stalk sini ke ?? Haa ! kantoi.. Btw, tiada apa yg menarikk dekat sini tapi yg pasti anda tidakk rasa menyesal laa.. Hehehe.. Dah mula jarang blogging tapi korang boleh follow aku dekat twitter :)

15 March 2012

no idea yet .....

assalamualaikum korangg :)
sihat semuanyaa ?? aku alhamdulilahh suda mulaa kembali cergas seperti biasa selepas beberapa hari mengalami sengugut yg amat dahsyat ! bukan bulan niee jee tapi tiap tiap bulann weyy ! taktau laa apa masalah aku sampai sengugut begini punya sakit, tuhann jeelaa yg tahu dan jugakk wanita wanita seperti aku.... wahh ! macam lagu laa pulakk kann.... lately niee sikap malas semakin menjadi jadi untuk update blog, taktau kenapa... bukak FB, twitter punn kejap kejap jee... blog nie punn hanya singgah sekejap jee untuk follow thenn out... melayan sengugut nie bolehh hilang segala mood laa orang cakap disebabkan sakit teramat sangat, bagai merentap segala urat yg ada dekat dalam perut niee haihh... silap siket jee habis aku mengamukk ! orang cakap siket jee habis aku tacinx pluss merajuk ! siyess ! time angin aku macam niee jangan laa spoil kann comfirmm aku takde mood terus tau... nakk kembali kann mood tu balikk payahh, kesiann biee akuu asyik jadi mangsa tiap tiap bulann... haha, nak buat mcmne kau kena laa sabar kann kata sayang dekat aku... hehehe, bukan kejam tapi entahh laa perasaan tu datang dengan sendiri jee bilaa sengugut niee... bilaa dahh sakit orang pulakk buat aku tersentap makin leww aku panas, hehe... tapi takpe alhamdulilah setakat niee bie aku still bolehh tahan pluss sabar dengan kerenah and angen aku yg tak berapa nak betol seminggu dalam sebulan... thanks sayang ! dia betol betol sabar laa dengan aku, hehe... rasanyaa separuh lelaki dahh lari tinggalkann aku sebab tak tahan, haha... tak dapat bayangkann if bie aku lari tinggalkan aku mesti rasa kehilangan kann ?? huhh ! bersyukur laa sangat sangat dapat dia.... tapi if dia lari betol betol, habis dia aku bunuh pluss bakar macam arwah adik dirang tuu... hehehe...


aku pun taktau apa yg aku stroy dekat ats tu laa, bosan gila... aku update blog hari ni punn cuz aku rasa rindu nakk menaip ! kalau takk, aku buat derkk jeelaa dengan blogg nie... singgah buat hilang rindu je selalu nyaa... FB dengan twitter bosann laa haii... kebanyakkan post dekat wall pasal CINTA ! tengokk umur budak budak lagi kott... taktau apa lagi betol betol cinta, cinta monyet masa skulaa tu lain laa semua rasa... tapi yg betol betol punye cinta korang belum tahu laa dekk oii.... asal bukak je FB, amekk kau news feed aku banyak status kata kata kesat, maki hamun bagai yg buat aku rasa lebih meluat ada yg post setiap 5minit !! siyes ! aku tak sukaa, rasa nakk unfriend jee kau tau.... ramai lagi orang nakk post tau, nie tak sampai 5minit muka kau keluar lagi dekat news feed aku... menyampah haihh ! ingat semua orang nak babca apa yg kau tulis ke kau memang giann sangat nakk menaip ?? if post bende bende baikk compem aku like nie ntah pape laa yg kau post sampai orang meluat nakk baca tahuu takk ?? friend aku ramai jadi macam kau jee friend aku dekat FB disebabkan kau post status banyak banyak.... aduhaii ! if aku dah hilang sabar memang aku unfriend je terus tapi bijakk pulakk add aku balik kangg aku nakk blocked takk sampai hati.... haishhh ! sabau jeelaa dengan budak budak zaman sekarang niee laa... aku punn budak jugakk dulu tapi takdelaa over semacam masa cinta monyet dulu.... masih lagi ada malu nakk post bukan bukann then bila dahh mencapai 18 tahun niee baru laa rasa selesa nak post benda tu semua tau....aptb laa :(


hari semakin menghampiri 21-03-2012 !! apee ?? korang still lagi taktau kenapa dengan hari itu ?? mehh, sini aku bgithuu, tu laa tarikh keramat bagi kami calon calon SPM 2011 sebabnya result keluar weyy !! makin risau pluss takot pluss seram di buadnyaa.... dupdap dupdap jangan cakap laa makin kencang ! bilaa tengokk berita semua maklumkann result SPM keluar pada 21hb selepas jam 10pagi di sekolah masing masing but nak check pakai sms punn bolee tapi lebihh best if kita amek sendiri kann.... hope sangat sangat dapat result yg terbaikk ! sebabyaa sekarang nakk further study teramat laa susah !! betol tak tipu !! nak nak pulakk perempuann, haishh ! contohnyaa, lelaki dapat 3A pun insyaALLAH lepas masuk IPTA/IPTS but for girls stret A sekalipunn masih lagi dipilih betol betol yg terbaikk tauu.... huhh ! makin susah kann.... and thats why laa aku selalu berdoa hope dapat result yg baikk at least pass semua subjekk... ada or takde A belakang cite kann, tapi kalau bolee nakk leww A... siapa yg taknak A kak oii.... hehe... happy punn happy jugakk tapi risau still adoo, lagi 6hari jee kodd !! apela nasib aku nanti kann.... sama sama laa kita berdoa kayy :)


just this for today, esok esok if aku rajin lagi aku update laa yee tapi kalau rasa malas tunggulaa lagi 2,3 hari aku update... hehe... sebabnyaa esokk aku nakk pegi muar then sabtu mungkin aku akan ke paloh dan kluang nakk jumpe pkcek and mkcek akuu dekat kg laa pulakk... dahh lama tak pegi jengukk kann... rindu leww dekat kg :)


with purplishes love,
ena <3
THANKS ! sudi membaca, sayang korang :)

No comments:

 
Copyright@Segala Yang Terkandung Dalam Blog Ini Hak Milik EnaRasinah