assalamualaikum semua... Heyy ! Awak stalk sini ke ?? Haa ! kantoi.. Btw, tiada apa yg menarikk dekat sini tapi yg pasti anda tidakk rasa menyesal laa.. Hehehe.. Dah mula jarang blogging tapi korang boleh follow aku dekat twitter :)

09 December 2011

i'm not s******h okee :P

hyeee u olls ! adakah semuanye sihat ?? ena harap semuanya sihat laa, lagiponn arini kann penghulu segala hari so harapan ena semua sihat okee ! ena sihat, alhamdulilah...ALLAH masih lagi memberi ena nyawa untuk meneruskan hidup pada hari nie, ALHAMDULILAH atas nikmatnyee untuk kita semua okee :)


don't judge a book by its cover laa ! i really hate all this kind of peoples...why you must judge me even you never noe bout me ! ~aiyoo~ SNOBBISH is not in my list of my life okee ! siyesly, ena takk penah snob tak kira laa pada sape ponn...mungkin ena takk kenal u olls tapi takk bermakna u olls bulee cakap ena niee snob...ena takk nafikan setiap kali ena jumpe or terserempakk sape2 yg ena kenal but ena takk tegur bukan sebab ena niee snob tapi mungkin u olls tu takk rapat gn ena...ena kenal takk bermakna ena kena tegur, ryte ?? kunk, korang cakap aku niee gilee pulakk asal aku kenal jea korang aku maen belasah jee tegur ~aiyoo~ APTB laa...every humans have their own behaviour ryte ?? mungkin cara ena nie u olls anggap ena niee snob...helloo ! if ena snob tade sape ponn nak kwn dgn ena tapi terbukti ena ramai jugakk kwn even takk rapat sangat...we still being friends so, y nott u olls kenal dulu ena then judge laa pape okee...ena ada sorang kawan niee, sbelum ena kwn dgn dye ena selalu laa jugakk trserempakk dgn dye kat skulaa...buadd derkk jee laa kann, dah ta kenal takkan nak byebye tgan pulakk...dye selalu jugakk tegur n borak2 dgn member2 ena tapi ena still buadd ta tao cuz tade bnde yg ena nk caka dgn dye...then, 1 ari tu ena bulee 1class pulakk dgn dye...fuhh ! apa lagi bila dah borakk n kenal2 dye trus cakap ena niee oke, sporting, gile2 cket....sampai laa akhirnyee dye trus trang dekat ena, first impression dye pasal ena adalah SOMBONG ! hahaha...tapi rupe2nyee takk so ini bermkne u olls kena kenal dulu manusia yg bernama ENA RASINAH niee beforee nakk bagi pendapat u olls pasal dye...i had a lots of experience, sometimes ada jugakk bebudak kat skula yg sanggop jeling kat ena cuz ingat ena nie snob...hahaha...tak payah layan ann senang...kau tu budakk bawah tibe2 pulakk nak carik pasal dgn aku, dah masaklaa haihh ! dari aku melayan korang tyme tu baekk aku buadd dunno, kau jugakk yg benggang ann...hahaha...alang2 kau dahh judge aku niee snob, aku snob jeaala tros depan kau....muahaha...cian kau ann...


aduhhh ! penat laa story, post pepanjang ponn orang tetap jugakk takk phm2....hahaha...and the end, aku takk nakk amekk pedulikk lagi dah pasal cakap2 orang...tade effect ponn dlm hidup akuu ann....


with lol,
ena <3

THANKS ! sudi membaca, sayang korang :)

No comments:

 
Copyright@Segala Yang Terkandung Dalam Blog Ini Hak Milik EnaRasinah